Kamis, 19 November 2015

Baca Mengenai Berpeluh Stop dan Mula Hidup Book

Baca Mengenai Berpeluh Stop dan Mula Hidup Book

Hentikan Berpeluh dan Mulakan Hidup buku yang ditulis oleh Mike Ramsey dan ia bercakap mengenai pengurusan peluh ketiak berlebihan. Ramai orang telah membaca buku ini dan cuba kaedah-kaedah dan pada masa ini sebahagian besar daripada mereka bersetuju bahawa ia memang berkesan. Langkah-langkah yang mudah untuk diikuti dan prosedur yang tidak mengambil terlalu banyak masa anda.

Seperti pengguna buku ini, Mike juga mempunyai masalah dengan hiperhidrosis terutama di bawah kawasan lengan dan dia telah cuba beberapa cara untuk menguruskannya dengan menggunakan cara semula jadi. Ini menjadikan pengguna buku ini berasa berhubung dengan beliau kerana mereka tahu dia memahami bagaimana rasanya; memalukan ia akan perasan kerana ketiak berpeluh yang juga boleh menyebabkan bau badan yang memalukan. Selain sambungan kepada pembaca, banyak seperti itu kerana ia tidak menggunakan sebarang bahan kimia; ubat-ubatan cara-cara buatan lain; kaedah dan bahan yang digunakan adalah semata-mata semula jadi. Dan perkara yang paling penting untuk pembaca adalah bahawa ia benar-benar berkesan dan mereka boleh melihat hasilnya dalam seawal beberapa hari permohonan.

Hiperhidrosis mungkin tidak mengancam nyawa, tetapi ia adalah satu penghalang kepada kehidupan yang memenuhi sosial; kebanyakan orang dengan keadaan ini sedang digagalkan oleh rakan-rakan dan membuat bahan ketawa. Mereka mempunyai masalah mendapatkan ke dalam kalangan sosial yang mereka mahu menyertai, terutamanya jika mereka berada di bahagian bawah strata sosial. Mereka biasanya cuba untuk menyelesaikan masalah ini dengan ubat-ubatan, botox atau pembedahan dan cara kimia lain.

The berpeluh berhenti dan memulakan hidup buku hanya mempunyai 18 muka surat tetapi ia mendakwa bahawa ia benar-benar boleh melegakan keadaan ini dalam tiga langkah yang tidak mengambil lebih daripada minit sehari. Selain daripada ketiak, ia juga boleh menyembuhkan peluh keterlaluan di bahagian badan yang lain seperti belakang, tapak tangan dan kaki. Ini seterusnya akan menghalang pelbagai penyakit kulit seperti penyakit kaki makan air, bau badan, ekzema kaki dan beberapa jangkitan kulat pada kulit.

Terdapat banyak ulasan dan kebanyakan mereka kagum pada berapa tiga langkah mudah boleh mengeluarkan peluh dan memastikan mereka yakin sepanjang hari. Ia juga mengajar anda beberapa langkah-langkah kecemasan, di mana anda perlu kekeringan segera seperti beberapa minit sebelum persembahan atau mesyuarat lembaga.

The berpeluh berhenti dan memulakan buku hidup telah dibeli oleh ribuan orang dan hampir semua mengatakan bahawa ia adalah berkesan. Ia telah dibicarakan oleh penulis sendiri yang mempunyai keadaan ini dan perkara-perkara yang anda perlukan adalah semua semata-mata semula jadi sehingga tidak ada takut mendapat alahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar